فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در ادامه به دستگیری ۸ سارق و کشف ۱۴ فقره سرقت در ملایر اشاره کرد و گفت: به منظور مبارزه قانونی و بی‌امان با سارقان و برخورد قانونی با جرائم حوزه سرقت طی هماهنگی با مقام قضایی، پنج مرحله طرح ضربتی در نقاطی از شهرستان ملایر به اجرا درآمد.
کد خبر: ۶۶۳۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ 04 October 2018
سرهنگ پاسدار  داود علی‌بخشی از کشف یک محموله قاچاق احشام فاقد مجوز قانونی از یک دستگاه کامیون در ملایر به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ پاسدار علی‌بخشی در این رابطه افزود: در راستای مبارزه با ورود هر گونه احشام فاقد مجوز قانونی به شهرستان، مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی ضمن کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به این شهرستان به یک دستگاه کامیون به رانندگی یک نفر مشکوک شدند و با هماهنگی‌های به عمل آمده با مقام قضایی این خودرو را به منظور بازرسی و بررسی دقیق‌تر مدارک مربوطه متوقف کردند.

وی اظهارکرد: با بازرسی به عمل آمده از این کامیون تعداد ۱۰۰ رأس احشام فاقد مجوز قانونی کشف شد که ضمن تشکیل پرونده قضایی مراتب تحت پیگیری قانونی مأموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به کشف ۶۰ تن برنج قاچاق، از کشف یک محموله سیگار خارجی فاقد مجوز و قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام کار اطلاعاتی به موقع و هوشمندانه، یک انبار سیگار خارجی قاچاق در ملایر شناسایی شد.

وی افزود: پس از اخذ مجوز قضایی در بازرسی از این انبار، ۳۱۹ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار خارجی فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان کشف و یک نفر متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس ملایر با بیان اینکه از شهروندان در خواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند، خاطرنشان کرد: مبارزه با ورود هر گونه احشام غیرقانونی و یا هرگونه تخلف اقتصادی از جمله اهداف و مأموریت‌های راهبردی پلیس در سالجاری است و ما مصمم به اجرای این مأموریت خطیر و مورد درخواست ناجا و مردم هستیم.

علی‌بخشی با بیان اینکه در این رابطه ۲ نفر سارق منزل، یک نفر سارق داخل خودرو، یک نفر سارق محصولات باغی و یک نفر سارق ساختمان‌های نیمه‌کاره دستگیر شدند، افزود: یکی از سارقان دستگیر شده از جمله مجرمان حرفه‌ای در حوزه سرقت منزل بود که به ۸ فقره سرقت منزل در ملایر اعتراف کرد.

وی اظهار کرد: در همین راستا ضمن تشکیل پرونده قضایی، هر ۵ نفر متهم دستگیر شده به مراجع قضایی تحویل و اموال مسروقه نیز با انجام مراحل قانونی به مالباختگان تحویل شد.

رئیس پلیس ملایر تصریح کرد: برخورد با مجرمان و توانمندی در اقدامات پیش‌دستانه پلیس همچنین کاهش وقوع جرائم از جمله اولویت‌های مهم پلیس ملایر در سالجاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار